גלאט עוף חזרה להחזיק במונופול על עופות ה"עדה החרדית"

    ארי וידר No Comments on גלאט עוף חזרה להחזיק במונופול על עופות ה"עדה החרדית"
    21:48
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on רב השוטרים חוזר ליום הקשה: "התבצרנו בבית הכנסת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משחטת גלאט עוף חזרה להחזיק במונופול על השחיטה של ועד הכשרות מטעם העדה החרדית, וזאת לאחר ניסיון כושל של מתחרים להציב אלטרנטיבה לציבור צרכני כשרות העדה החרדית.

    לפני כארבע שנים הוקמה משחטת הידורים שהציגה אלטרנטיבה בתחום העופות בכשרות העדה החרדית, וזאת לאחר שעל פלח השוק שבכשרות העדה החרדית שלט ביד רמה מפעל גלאט עוף אשר היווה מונופול בהיעדר תחרות – נמנעה ירידת מחירים בתחום.

    מייד לאחר שהוקם הידורים סערו הרוחות בשל שורת שערורויות בשיאן התנהל מאבק גדול בין רבנים ושוב"ים בתוך העדה החרדית בשאלה האם הידורים מציב אלטרנטיבה כשרותית אמיתית.

    מאז כניסת הידורים לשוק, אכן חלה ירידה קטנה במחירים השערורייתיים של עופות שבכשרות העדה החרדית.

    אולם לא עוד. בחודשים האחרונים, כך נודע לאתר 'קול חי', רכשה גלאט עוף את חברת הידורים ומעתה מוזגו שני המפעלים תחת בעלות גלאט עוף, בכך שב גלאט עוף להיות מונופול.

    עם זאת, לאתר 'קול חי' נודע כי דווקא בתחום בשר בקר בכשרות העדה החרדית, צפויה להיות בקרוב ירידת מחירים עקב כניסתו לשוק של יזם חדש שמבקש לערוך שחיטה בכשרות העדה החרדית ולשווק את בשר הבקר במחירים נמוכים משמעותית מהמקובל.

    בתוך כך, המאבק בין הצדדים הקיצוניים בעדה החרדית לגורמים המרכזיים נמשך. לאחר שהוקם מערך כשרות יראים בידי הגורמים הקיצוניים יותר- כפי שנחשף ב'קול חי', ולאחר שרבני העדה החרדית יצאו בשבועות האחרונים נגד הכשרות החדשה, התפרסם בימים האחרונים מכתב של דוד מנשה רוטשילד, סגן יו"ר הנהלת העדה החרדית ואשר נחשב למקורב לגורמים הקיצוניים, ונכתב בו כי מכתב חברי בד"ץ העדה החרדית נגד כשרות יראים, לא מדויק וכי לא היה כל היתר לפרסמו.



    0 תגובות